19 Şubat 2012 Pazar

adidas bayan ayakkabı





Uzun süredir bir bereye ihtiyacım vardı.
Ancak bir türlü gidip alamıyordum. Bunun için yeterli vakit ayıramıyordum.
Ailece çıktığımız geziden dönüşte açık bir outlet mağaza gördüm ve hemen
girdik. Ben bir tane "adidas bere" aldım , eşim bir tane "adidas
krampon f50
" aldı ve kızım da bu kış günü "adidas terlik" aldı.
Bere ihtiyacı olan bendim ve sanırım sayemde onlar için Adidas'ın büyülü kapısı
açılmıştı. Aslında daha fazla alışveriş yapardık mutlaka ama acele bir işimiz
olduğu için hızlı çıkmak zorunda kaldık. Arabada kızımıza soruyoruz neden
terlik aldın,bu soğuk kış gününde diye. Ne yapayım diyor çok acele ettiniz ve
karşımda terlikler vardı. Sanırım artık gençler böyle. Bir şeyler alabilmek
adına hemen davranıyorlar. Şu an kullanamayacağını ve de bakalım yaza kadar
daha ne kadar çok model çıkacağını biliyor. Ama almış olmak için gidip terlik
almış. Biz de ona yeni sezon da terlik alamayacağını , yaz alışverişi kısmının
terlik konusunun kapandığını söyledik. Sanırım gençlik işte , karlı gün de plaj
terliği aldıran.

Puma Spor Ayakkabı ve Puma Spor Giyim




nike ayakkabi modelleri





Futbol tutkunu bir adamım ben. Öyle profesyonel oynamasam da , oynarken hakkını vermeyi isterim oyunun. Geçenlerde "Adidas bayi"lerinden birinde bir model denedim. "Adidas krampon f50" idi sanırım. Futbol için bundan daha iyi bir ayakkabı tasarlanamazdı zaten. Gördüğüm ilk anda vuruldum ve hemen aldım. Ayakkabı ile aynı renkte de "Adidas bere" aldım. Sanırım insan biraz yaşlandıkça daha çok dikkat ediyor bu tarz şeylere. Daha bakımlı olmak ve hatta fiziki açıdan da daha düzgün görülmek istiyor. Ama tabii bu arada herşeyin başı sağlıklı olmaktan geçiyor. O yüzden ben herkese sporu öneriyorum. Spor olmadan sürdürdüğünüz bir yaşam , kalite bakımından düşebilir. Standartlarınızı yüksek tutun bence. Bir an önce bir spor yapın. Futbol olur , tenis olur hatta inanın bana yürüyüş bile yeterli olur. Vücudunuzu severseniz eğer , yaş kemale erse bile siz fit durabilirsiniz. Bir de spor giyindiğiniz zaman kimse sizin çok yaşlı olduğunuzu anlamaz , genç delikanlı gibi durursunuz :)




nike dunk fiyatları

Nike Modelleri 2012



Adidas fiyatları


adidas modelleri 2012

Lacoste erkek Ayakkabı

lacoste ayakkabilari





converse fiyat


converse ayakkabi

converse fiyat listesi

New Balance modelleri hakkında

Geçen akşam internette dolaşırken bir "Adidas Türkçe sitesi" buldum. Birden dikkatimi çekti.Ürünlere göz gezdirdim ve hatta bir modeli çok beğendim. Futbolu seven ve de ayağını seven bir adamın bulundurması gereken bir modeldi , bu "Adidas krampon f50" modeli. Ama yine de emin olamadım çünkü ben alacağım ayakkabıyı denemeliyim , biraz yapısal özelleklerine dokunmalıyım. Sonra karar vermeliyim. Neyse "Adidas bayileri"nden birine uğradım bende. İnternette gördüğümden çok daha güzeldi ve onun dışında da çok farklı modeller vardı. Bir kaç ürünü denedim , kıyaslamalar yaptım ve sonunda almaya karar verdim. Bu gece halı saha maçı var ve yeni dostum ile ben kesinlikle sahanın yıldızı olacağız. Eğer bir yıldız olur diyorsanız da , o yıldızın ben olmayacağım kesin. Tabii ki de ayakkabı olacak. Maçı iple çekiyorum. Eğer ekipmanlarım bu kadar sağlam ise sanırım gollerimde en az onlar kadar sağlam olur. O yüzden spor yapan birisi iseniz ekipmanlarınıza değer verin. Sonra oyun da size değer verir.




New Balance fiyatları




New Balance


New Balance Türkiye


Puma Spor Ayakkabı

Puma Spor Giyim

Nike Spor Ayakkabı

Evimde birden çok forma olmasına rağmen sanırım ben forma tutkunu bir adam haline dönüştüm. Çünkü "Adidas Türkçe sitesi" olan bir sayfada saatlerce kaldım ve kararımı bile verdim. Ancak belki çok daha farklı modelleri barındırıyordur diye internetten sipariş vermedim de , direk "Adidas bayileri"nden birine gittim. Aman Allahım o kadar farklı "Adidas formalar" vardı ki , neredeyse hepsini almak istiyordum. Takımlara ait de formalar vardı ve bir kaç sezon öncesinin formasını bile rahatlıkla bulabileceğiniz türden bir yerdi. Benim de aklıma bir fikir geldi ve tuttuğum takıma ait olan yıllardır farklı değişimlere uğramış ama özünü hiç kaybetmemiş bir kaç sezon öncesinin ürünü olan bir forma aldım. Daha mağazadan çıkmadan formamı giydim ve de tuttuğum takım ile gerçekten de gururlandım. Şimdi ileriye dönük planlarım var. Bir oğlum olursa onunla birlikte dilediği formayı alabiliriz. Belki baba oğul takım giyiniriz , kimbilir. Hayali bile insanı gururlandırmaya yetiyor. Forma ve oğlum aynı cümlede geçiyor :)





Nike Türkiye Spor Mağazası

Nike Spor Ayakkabı


Futbol Halı Saha Ayakkabıları

Adidas Spor Ayakkabı


Adidas Spor Malzemeleri

Adidas Ayakkabı




Spor Malzemeleri








"Adidas formalar"ın taklitlerine her yerde rastlamak mümkün. Sokak satıcılarında ya da ne bileyim mağazayız diye geçinen bazı büyük satış yerlerinde bile çok fazla orjinal olmayan ürünler. "Adidas Türkçe sitesi"nden dilediğiniz ürünü seçtikten sonra bence alışverişinizi "Adidas satış mağazaları"ndan yapın. Çünkü orjinal olmayan ürünler hem kalıcı olmazlar , hemen deforme olurlar. Hem de orjinal ürünlerin sağladığı konforu size veremezler. O yüzden bana kalırsa bir ürün alırken dikkat edin. Seyyar satıcılardan ürün almayın. Yurt dışı imalatı dedikleri malları almayın. Eğer benim o kadar çok param yok diyorsanız bu sefer de outlet mağazalarını tercih edin. Emin olun burada mutlaka sizin bütçenize göre ürünler bulabilirsiniz. Sonra da gönül rahatlığı ile dilerseniz balık tutun,spora gidin,pikniğe gidin. Hatta dilerseniz sadece maçlarda giyin. Sizin tercihinize kalmış. Belki yazın şort üzerine giyip gezeceksiniz , belki de kışın uzun boğazlı badi üzerine giyip dolaşacaksınız. Yaratacağınız tarz da size kalmış. Dilediğiniz gibi giyebilirsiniz. Belki de sadece takımınızın maçlarında giyersiniz. O da size kalmış :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder